valborg

det har varit lite rännande in till stan under valborg då det visade sig att cristian skulle komma en dag tidigare än planerat.. men det har gått bra han var en supertrevlig kille som man kunde lira pes med så man kan ju inte säga nej. idag så spelade han på schmäck och det gick väl sådär.. han sa själv att han tyckte att det bästa ögonblicket var när en tant kom fram och sa på svenska att han måste säkna volymen lite. men det gick väl bra jag tror att folk uppskattade det hela. idag så drog han mot nya äventyr i luleå.

annars så var valborg rätt så lugn, det blev lotterier och sång på bygdegården och sen smällare på linus-berg hos linus och maria.

idag var jag och julie ute och cyklade och hon blev så missnöjd över att hon inte kunde lära sig att cykla på bakdäcket.. så vafan jag skulle ju visa på hennes cykel hur man gjorde då.. men ja det gick ju sådär.. då psykeln gick av. men då fick hon åka på styret på min cykel hela vägen hem och det var ju också kul.

imorn blir det kalas och massa sånt vilket ska bli trevligt.. julie fyller ju fasen 5.. ja det går fort ibland. måste ta och slå in hennes presenter..

även att jag måste försöka betala alla räkningar pust.. men jag har ju fått in deklarationen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0