game over man! game over!


im leaving on a jetplane but i know when i'll be back again.

Då blir det att fara en sväng till alperna igen men inte åter till fugen utan till St Anton. det hela gick väldigt fort fick reda på att jag säkert fick komma i söndags och sen har det gått med en jädra fart. Men jag tror jag har kommit ihåg det mesta hittade även igen mina goggles, så då slipper jag köpa nya. även fast det hade varit kul och göra det också.. det ska blir väldigt intressant att se vilka tjommar jag ska bo med.

So far
Ybuss träsmak och svårt att sova samt att det var jävligt kallt inledde färden med att svettas och sen så fick man sitta och frysa. jag somnade även väldigt tidigt och det kanske inte var så strategiskt då man vaknade typ hela tiden resten av natten.
Anländer till Arlanda 0500 sover på en bänk fram till 0700.. väntar på att incheckningen ska börja vid 9.. nu är det bara ett tag kvar innan flyget går.

Min väska känns lättare än den gjorde förra gången, det är ju lite konstigt med tanke på att jag ska vara borta en längre stund.. men vafan det man har glömt får man köpa där och jag har ju med det viktigaste nämligen bräda och boots.. samt pass.. å lite pengar.

blev en del vändor på stan igår och en jädra stress. men han ju med att träffa forslund och repa allt måste ju ha gått ganska så bra alltså.

nu börjar jag bli hungrig.. å trött är jag ju också.
kom ju ihåg att köpa det viktigaste igår.. ett paket havregryn.

om någon skulle ha lust att komma ner och hälsa på någon dag så går det nog fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0