i see you in an ice skating

rink with hockey puck.

jaha då far man snart då imorn bär det av.. först natten på y-buss fyfan vad kul och sen flyget till salzburg.. och efter det.. jadu världen :P. jag tror jag har fixat det mesta jag ska bara gå på forex och växla lite bagis så man har nå cash när man kommer till österrike. jag måste även ta och packa klart allt så jag får med mig allting.. jag ska nog även ha fixat allt så att det inte kommer bli nå tjafs med packningen och sånt.

idag har jag mest fixat med resan, nu är jag hemma i sjulsmark och har vallat brädan varit på biblioteket och lånat en bok..
haha jag borde hinna bli klar med Ökenplanetens Messias som jag har haft lånad typ skitlänge.. men iochmed att jag inte åker nå mycket buss nowdays så orkar jag typ aldrig läsa, men det ska bli skärpning efter Zillertal.. jag ska även försöka läsa Edens Nyckel av Denis Lindbohm, det är samma gubbe som har skrivit Frostens Barn och Världsförvist.. där iaf Frostens Barn var en helt ok bok även om den var lite flummig.

Med det är Zillertal vi ska till iaf och vi ska bo i byn Fügen. Det ska bli jättespännande och verkligen jätteroligt, undra vilket folket är som man ska bo med men Peter är ju där iaf. jag kommer ju även dit typ 2 dagar innan alla andra så det får väl bli att bo i en snödriva eller nå sånt.

undra vad havregryn är på tyska.

idag gick jag även en sväng på stan och köpte

alvedon
försvarets hudsalva
sun stick
en billig plånka på stale
en såndär lapp som man sätter på sin väska så folk vet vems det är
reseflaskor.. nu får det vara nog med att nooba sig och alltid måsta slänga massa shit på flygplatsen.

jag har har ett plåster på tummen.. det var sjukt längesen jag hade något sådant.. jag skar mig på en kniv i garaget.. trodde att det skulle gå bra men sen så såg man blodet forsa.. ja.. nu blir det väl som för alfred.. nä.. nu ska vi inte vara sån!

ger er en ytterligare update imorn innan jag far.. kanske får bli en resedagbok.. NAT!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0