Fügen

jag hinner inte skriva sü mycket och jag orkar inte brz mig om att det är ett tzskt tangenbord även fast det är ganska sü lika förutom tzp z och y samt att det inte finns nü ü. men iaf.

det är fasen kung här i fügen tacka vet vi österrike.. det är berg och snö.. när solen ligger pü sü är det tzp som i april hemma jäkla sweet.. skägget har fütt üka idag dü jag müste försöka fü lite färg.. imorn börjar själva ükningen sweet.

jag bor pü ett hotel som heter hotel maulerhaus och det ligger precis brevid yillerbahn som är järnvägen här. de som äger hotellet är jättetrevliga och allt funkar fint.. man löser det mesta med knackig engelska och lite handrörelser.

jag fick tag pü mitt rzggskzdd iaf outlet här i fügen fucking sweet! imorn kommer de andra ocksü najs najs..

dock sü für man röka inomhus här i österrike sü allt luktar fan skit!

Kommentarer
Postat av: inga-britt

GOTT

2010-01-14 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0