Fügen done and done

Nu har jag varit här i lite mer än en vecka här i Fügen im Zillertal sü att säga. Imorn blir det att ta tüget till Salzburg och flyg hem till Umeü. 

det har varit sjukt kul och sjukt jobbigt. tacka vet vi att üka bräda benen für sig ju en körare som heter duga. bästa üken blev dock idag och i Zillertal Arena idag blev det bara en massa puder. alla dagar har väl varit väldigt bra egentligen men det är bara vissa dü vi har haft riktigt bra väder och vi har väl kanske inte riktigt pysslat med den ükningen som jag helst vill hülla pü med.. dvs köra pü massa stenar och repa brädan utan dess like.. fast det har jag ju íof hunnit iaf.

nu är jag själv igen de andra for imorse, men det är skönt dü für man gü runt och filosifera lite, synd bara att jag fick det där trükiga messet som har satt mig lite ur balans de tvü sista dagarna.. men jaja man für ju skzlla sig själv. he bli nog bra


Kommentarer
Postat av: linnea

kul att ni haft det bra, men vad för tråkigt mess?

2010-01-23 @ 11:13:44
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0