fucking smashed man!


aaah 2010 aaah smaka på ordet

blev väldigt roligt nyårsfirande igår hos stellan, kvällen inleddes med pes 06, hjälmsittande och pizzakartongsutvältande. fortsatte hos stellan med mario golf, så jäkla bra spel och fasen vad jag fick spö.. men jag fick då äga upp manne i north vs south. skjuta raketer. gå hem, ramla. synd bara att man ska bli så jädra packad! helt sjukt! ska nog börja ta det lugnt.. NÄ!

dagen har spenderats med att vara bakis och få slita med ett drygt släp i världens djupsnö.. kul men det löste sig iaf. nu är man hemma igen med julie och det får väl bli en kväll framför tvn, ev någon starre match mot joakim ikväll.

Men vilken är 80-talets bästa film?

jag känner mig lite oviss inför 2010... hoppas det blir bra.
självklart har jag ett perfekt bad religion citat att komma med

It seems like such a long way to go.
As obstacles get bigger,
Prevailing winds blow stronger
And the fire continues to grow
In your soul,
So be bold, let it grow.
Don't let it die,
Let it burn

jag vill även ha mina adidas top ten hi, men de borde ju dyka upp snart
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11552


Kommentarer
Postat av: Blask

Ägd smägd :P



Rematch!

2010-01-02 @ 03:25:16
Postat av: Anders

haha ja man kanske inte kan äga någon bara på en match! vi får ta en rematch!

2010-01-02 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0