ftw ybuss(fri tolkning)


igår satte jag mig på ybuss för en lång jäkla resan ner till sthlm. innan vi svängde ut på e4an så trodde jag att jag skulle dö helvete vad drygt det känndes att åka buss.. men alltås det gick ganska så bra klart man fick ju träsmak och man sov jäkligt dåligt.. men med ett par öronproppar i så kunde man iaf sova lite grann.. och det var inte mycket folk på bussen heller, jag tycker det faktiskt gick ganska så fort. kl 0520 var vi framme på arlanda. på arlanda inleddes en väldigt lång väntan fram till 9.45 då min incheckning öppnade, men tiden spenderades med att sova på en bänk så det gick ganska så bra det också.

jag märkte att min pakning vägde ganska så mycket och är lite otymplig att bära, men det ska nog gå bra det är ju inte överdrivet långt jag måste bära den..

nu snart går flyget är framme i salzburg vid 14.. jag har bokat hotell för de två första dagarna i fügen det blir king.

jag är redigt trött och hungrig but i remember my days in nam, allt kommer ju bli lätt som en pankaka! får försöka käka lite mat i österrike.. kanske.. jag måste ju hålla med mina pengar så det får väl gå till öl istället.

nu är det bara att hoppas att allt går bra till fügen, det har varit en lång dag och den har bara börjat. 
imorn ska jag reka byn kanske investera i liftkort och ev ett ryggskydd om det finns nå bra pris. om jag nu tar mig till fügen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0