another day another sjulsmark


fan vad gött med all snö!.. synd bara att man inte kan göra något med den.. den bara flyger och far, näe nu skulle man haft ett berg att åka utför. men imorn ska det bli försök på en snögrotta iaf. julie nöjde sig med att hoppa från cykelbodstaket ner i djupsnön och det är ju kul om några år får det väl bli stupet på rödåsberget.

vallade lite på vita blixten idag.. nu luktar mina kläder skit igen jävla tjära att det ska lukta så förbenat, ska även dra hem mina vanliga skidor och valla dem med.. och sen köpa lite klistertejp åå göra det lätt för mig.

ikväll blir det star wars 2 klonerna anfaller, har ju dock inte fått se harry potter för att julie tycker att de är så läskiga och det kan jag nog hålla med om harry potter är ju råläskig och det ska vara nån slags barnfilm.

come on snow-god bju oss lite skoterföre!
på tisdag ska jag dock ut med anders och röja lite skoterled blir najs!

måste försöka ta mig in till ams.. hmm undra när det ska bli av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0