long time no blogg

ja det var ju ett tag sen man skrev på nå bloggen.. så något måste man ju kunna knåpa ihop
kan ju börja med en lite status uppdatering
namn: Anders "Pizza-Face" Berglund
ålder: 23(väldigt snart 24)
senaste aktivitet: varit på uni och träffat en studievägledare.. jag kan inte säga att jag precis blev mer pepp på att
läsa pga att hon var sjukt opepp.. vafan när man träffa en sån person så ska de ju vara pepp som fan!
senast sedd film: the kite runner.. helt ok.. den var ju som bra. blev sugen på att se crash och babel igen.
senast bok: edens nyckel.. wacked! håller nu på med starship troopers
senaste bästa idén: bygga om mitt rum så att det ser ut som insidan av ett rymdskepp.. så att man kan spela in sci-fi serier där.. det vore kung
jocke gör: sover
kommande planer: äta frukost, ringa till seko, försöka söka lite jobb, repa, plocka undan lite, äta, spränga mig själv i luften.

Kommentarer
Postat av: natalia ciechanska

sv:den filmen är riiiktigt kööng! haha lugnt.

2010-02-24 @ 21:23:28
URL: http://nataliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0