My stories seldom told

Except by me
Now shut your fukkin' mouth
If I might be so bold!

Har just investerat i tre The Dwarves skivor... sweet!

Jag har börjat läsa en ny bok.. Syndafall av någon. som handlar om något.. har inte kommit så långt än så det är lite svårt att säga hur det kommer att bli. Läste iaf klart Utflykt från tyst planet av C.S Lewis och den var helt ok. jag trodde den skulle innehålla betydligt mycket mer filosofi och sånt shit men det var på en precis lagom nivå. Har även börjat läsa Altered Carbon lite smått.. men den är ju på engelska och det känns ju bara jävligt drygt men det är väl något som man måste vänja sig vid.

annars så.. ska på intervju i Åre 19-20 sept.. ska bli sjukt kul att fara och kolla vad de säger sen får man väl se hur det går.

folk brukar säga att hösten är fin.. men när fan då är den fin?.. typ en sekund mellan aug och sept då det inte är kallt och jävligt samt att det regnar på en hela tiden.. fast det kanske kommer fina dagar... men man blir ju så less när det är kasst på helgen.

imorn drar mors och fars till spanien hoppas det blir bra för dem!
kanske det hinns lite mer vedkapning innan de drar.. vem vet.

Kommentarer
Postat av: linnea

vad roligt med åre för dig! lär ju säkert bli stört kul

2009-09-06 @ 16:46:46
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men fasen! men det är ju bara intervju nu till en början så får man väl se hur det går :)

2009-09-06 @ 21:48:52
Postat av: svarten



Fan du kommer ju komma hem därifrån och ba "ja, alltså jag vet inte hur jag ska säga det här men, jag blev ägare av schtället"..

2009-09-10 @ 10:47:35
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0