kli kli kli


varför ska det svida så jävla mycket när jag använder mig att absolut torr.. det är ju fan acid burn 3000 in the armpits of glory and doom.
på cykeln har kjedjan gått av
varför har jag blivit satt som resverv i åre, det är ju faktiskt mest fucked up!

jag har iaf sprungit idag och det är ju bra, det blev fasen lite mörkt där på spåret, även att jag blev attackerad av en liten terriervalp, han ville hellre haka på mig än att följa med sin matte och husse. men det var riktigt skönt att få springa och vilken sjuk skillnad det är på värmen om man springer i skogen eller på en åker.. eller bara på en väg.

jag har börjat på ett nytt projekt på skolan.. jag har en såndär liten ritbok.. alltså i format typ A5 som jag har tänkt fylla med en serie.. som ska handla.. om ja.. vete fan men något och det ska vara mycket monster och rymdskepp samt fula gubbar.

snart helg iaf
imorn ska jag fixa cykeln, fara på studiefrämjandet, ringa till hemavan. gå på systemet.

gahh vad det kliar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0