back

hemma igen!

helgen i åre var verkligen kul. kom först dit vid 01 på fredag morgon.. och fick då leta upp min nyckel som fanns i en brevlåda som satt på en byggnad som helt saknade lampor..  men som tur var så kom det en gubbe.. som hade en ficklampa på sig och hjälpte mig att hitta brevlådan.. klev in i lägenheten som vi skulle bo i.. och den var sjukt stor.. 8 bäddars lägenhet med fyra rum och ett gigantiskt vardagsrum.. sov.. steg upp vid 8 för att gå och käka frukost och samtidigt träffa alla andra som kom med tåget på morgonen. bla bla bla bla.
mötte alla ledare eller vad man nu ska kalla det och genomförde några övningar. tiden gick och klockan blev 1430 och det var dags för intervju, och den gick sådär ibland kändes det som att det gick bra och ibland var det lite knagligt, såhär i efterhand så skulle jag kanske ha tänkt ut lite mer innan ungefär vilka frågor de skulle ställa.. men men gjort är gjort.. nu är det bara att vänta och se när de hör av sig men det lät som att det skulle gå ganska så fort för dem att bestämma sig.

något som har varit sjukt roligt var att se Åre, jäkligt fint var det. nu hann jag tyvärr inte med att åka upp på åreskutan och kika därifrån.. typ som när man var uppe på kungsliften och i hemavan och ba WOW!.. och precis som första dagarna i lumpen så blev man ju sjukt bundis med alla.. alla var så sjukt motiverade och sjukt trevliga. jäkligt najs att delade lägenhet med Torbjörn från Götet Adam Solefteå och Emil Trollhättan.

om det nu skulle skita sig.. eller så ska jag iaf åka till Åre till sommaren och köra lite downhill cykling.. så var det bestämt.
lyckades falla riktigt fint när vi skulle gå hem från krogen hyddan och vi bestämde oss för att gå i cykelspåren.. helvete vad jag föll.. jag rullade typ några varm och efter det var jag helt jävla lerig

ja fyfan kul var det.. och det vore sjukt kul om det skulle bli.. men annars så går det ju alltid att söka till hemavan och riksgränsen också.

sen har jag ju även kört typ 100 mil i helgen..  men.. hade ju Anna L och Linus till sällskap.. iaf på vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0