17.3 going on 18.5

shiiät.. det var ett tag sen jag skrev på da blagg. det beror nog främst på att jag inte har haft något internet i stan då grannens modem paja förra, men nu ska det ha kommit ett nytt iaf.. men nu är jag ju hemma i sjulis så det spelar ju inte så stor roll.. igår när jag kom hem hit så var det 17.3 grader inomhus.. det är fan inte varmt. man frös ju när man låg under täcket och skulle sussa.. imorse efter att jag hade skruvat på junten så var det 18.4 och nu är det 20.5.. 20.5 är ju faktiskt helt ok.

vad har hänt då... jo nämen annars då? bilen går bra?.. jag har varit hemma med julie och vi har plockat svamp och allt möjligt.. jag har hunnit vara på origo med vicke.. varit på skarren med jonsson och jocke för att se the bombettes, det slutade med att jag såg dom själv.. men whatev' the bombettes är ju kung!

jag har läst en bok.. Syndafall.. av FARMER, PHILIP JOSE, den var helt ok..  ta typ.. v for vendetta blanda det med den andra jorden.. fast ta bort sandfolket och släng in.. jag kommer inte på något bra som man kan ha istället.. men typ insekter.. rör sedan runt det hela med lite inter-spicies-erotica.. då har ni boken.. och det är ju inte så illa pinkat. nu håller jag delvis på att läsa samurajens hederskodex, jag säger då bara det. det är inte lätt att leva som en samuraj.. läser även.. Revolt år 2100 av Robert A. Heinlein som verkar vara en samling av mindre noveller.. men det hela verkar vara.. typ v for vendetta samt erotica.

nu orkar jag inte skriva nå mer.. jag är sjukt trött och det blir nog sängen strax.. imorn bär det av till åre.. det ska bli spännande.. det är faktiskt lite pirrigt.. men jag har packat väskan och fixat allt sånt jag har boende och det mesta verkar fixat.. då är det väl bara det där att hitta till själva åre då.. men jag vägrar fan åka latitud 63!


Kommentarer
Postat av: svarten



vet du vad, på tal om vfv och erotica...



Vi ska börja lira Coron!

Jag ska hämta vårt coronbord som vi har i R-fors.

2009-09-18 @ 09:40:14
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: Anders

jag förstår faktiskt din liknelse.. pinnarna är ju typ som svärd.. och han tränar ju med svärd i vfv.. och.. de grejerna man skickar i hålen har ju hål i sig och därva erotiken.

2009-09-18 @ 14:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0