DUNE

var och lånade två nya böcker på biblan idag..
har ju läst färdigt frostens barn och.. bortom universum.. men för att göra det hela enkelt.. så säger jag bara KASS.. ok frostens barn var väl helt ok till en början men sen kukade ju det hela bara ur... iof samma sak med bortom universum.. men där höll det bara i sig i typ 50 sidor. men man börjar ju fundera lite iaf.. man typ FUCK tänk så många andra stjänor det finns FUCK! det måste ju finnas mer än stuff än jorden

och julie verkar lära sig väldigt mycket på kyrkansbarntimme.. och jag tycker att det verkar kung man lär sig ju massa nyttiga grejer ju.. eller som julie själv sa det.. moses gick med sitt folk till island, jag- ja men du tänkte inte på israel då?.. julie - ja precis israel,

annars så såg jag en ganska så intressant film som heter the believer, som ja.. vad ska man säga var ganska så wacked men bra
http://www.imdb.com/title/tt0247199/

nu ska jag iaf börja läsa Arrakis - ökenplaneten.. eller orginaltiteln.. DUNE.. det ska bli spännande.. den är ju typ sjukt lång.. och det var ju en liten tabbe som jag insåg när jag kom hem.. hur fan ska jag orka ta med den boken på bussen.. jag måste ju typ ta med mig en väska varje dag bara för att kunna bära boken i något.

dammit vad schabo ska flåsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0