yeah man!

jag har börjat på en ny tavla.. och den ser grym ut just nu.. har bara hunnit grunda lite vitt men mycket av blyrtsen syns och.. fan jag tror jag lämnar den sådär.. näe förfan klart jag ska bli klar med den.. det kommer ju bara ta typ tretusen år.. i ett sånt här läge skulle man ha varit arbetslös.

annars då.. ja det händer inte så mycket man knegar på. hoppas på åre eller riksgränsen.. och det var faktiskt riktigt nära i veckan då jag blev erbjuden en plats som lunchavbytare.. men vafan man måste ju kunna leva också. 

har börjat läsa en ny bok.. frostens barn av någon svensk författare.. den är faktiskt helt ok.. den har ett väldigt spännande tänk, det hela handlar om att det kommer en istid.. för att citera lite ur boken

"Det var fem miljarder åre sedan Jorden bildades och 2 milliarder sedan liv först framträdde. Istidscykeln haden en längd av 250 millioner år, men var uppdelad i arbetspass med en längd av 100 000 år. Mellan dessa arbetspass hade naturen lagt in små kaffepauser med en längd av 10 000 år. Mänskligheten hade utvecklat sin stolta och ärorika  och uråldriga kultur under en kaffepaus och försökte nu överla kung Bores arbetspass för att kunna titta ut under nästa kaffepaus."

Cool! men det hela spårar som ur.. nu är jag mitt i boken och fattar inte riktigt vad som händer.. men det ska nog reda sig. 

Imorn blir det att fara hem och vara med julie, det ska bli riktigt skönt och roligt.. ska ju fasen på kyrkan på söndag då julie ska vara med och sjunga någon sång med kyrkans-barntimme.


Kommentarer
Postat av: linnea

vad blir det för motiv på tavlan då?

2009-10-02 @ 17:24:55
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

aaah ja men jag har dragit igång med.. den där.. josie? run RUN!.. som jag kom på för några månader sen typ

2009-10-02 @ 18:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0