07.51

yay klokan är jävligt tidigt och jag gör precis som jag har gjort alla de dagar jag har varit sjuk.. vaknar 07.30 svettig och jädrigt pissnödig. vad har hänt nu under mina.. ja egentligen två dagar som jag har varit sjuk.. eller ja vi kan väl räkna det som onsdag kväll torsdag fredag... men iaf jag har sett film.. och frusit.

new in town
i love you man
changeling
amelie from montmartre
james bond: golden eye
                  the world is not enough
                  tomorrow never dies
indiana jones: de fördömdas tempel
                     sista korståget
                     den förlorade arken(vafan heter den på svenska.. raiders of the lost ark)
Seth Mcfarlanes: a calvacae of cartoon comedy

det känn som att jag borde ha sett några fler filmer.. men jaja man kommer ju inte riktigt ihåg alla när man är sjuk.. men annar så har jag haft råkonstiga feberdrömmar.. men det är väl så det ska vara

även hunnit ringt runt till massa olika ställen i landet och sökt jobb och nu har jag high hopes igen istället för allt är bara skit-hopp som jag hade tidigare i veckan.

det var lite surt att man skulle bli sjuk den här helgen.. anders har sin 30 års fest och det kommer blir redigt skoj, men jag tror det hade varit redigare om jag inte varit så krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0