wtf!

det blev inget av det jag tänkte göra idag..
jag och anders fick till ett soldäck istället. fasen vad najs. anders har ju gjort det mesta men jag var med på slutklämmen och satte in en jädra massa skruv. detta har vi gjort typ hela dagen, vi blev helt klara nu typ kl 8. vi har jobbat ute i snålblåsten så mitt ansikte svider av allt pinande. även att jag har ont i knäna och i händerna.. men så går det ju när man inte är van att jobba!

jag tror jag måste försöka igen med ett av mina mål med livet.. att få ett riktigt vindpinat ansikte.

just ja grattis erika på födelsedagen. det var redigt gott fika och du fick ju rediga presenter.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad snackar du om för kod?



Jag blir oerhört less om det är min blogg som är knäpp...

2009-05-15 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0