woot

läste att alvin hade drömt något tokigt, orkade inte riktigt sätta mig in i vad det handlade om men.. jaja.. själv så drömde jag om att jag jocke och markus var på lekbiten och spelade boll.. men så blev vi som less och mackan ba men vänta vi kan ju spela med någon av dessa bollar.. då var det en tennisboll en såndär rispåse (som man hade på gympan) och en hackysack.. självklart så böjer sig markus ner och plockar upp rispåsen -Titta Anders en hackysack! skriker han.. men det var ju jävligt fel.. jag svarar -Men woot noob ska jag måtta hs på dig, mounta cracken din rövpirat... eller nä nu ljuger jag.. jag minns inte riktigt vad jag svarade... men det slutade med att vi plockade upp den riktiga hackysacken och kickade hela natten lång..

det var fasen en sweet dröm! tänk om man hade haft en hackysack.
tills vidare får jag nöjda mig med denna.
http://www.tradera.com/LENIN-BYST-I-GIPS-auktion_92526928
just nu ligger jag i topp iaf.

fan vad mycket sol det har blivit i helgen hoppas att allt håller i sig WOHO! jag tror jag må ha bränt mig lite mer idag.. men wtf lixom. tisdag blir det att hjälpa ulla med huset... ons tors tundal.
imorn ska jag och julie ut och cykla.. det är svårt det där.. nu har hon fått för sig att hon bara ramlar hela tiden och vill då inte cykla.. hur gör man lixom.. man försöker vara pedagogisk men he bli ba fel.. jag tror att jag får börja ta cykeln överallt och så får hon gå.. då kommer hon att inse vad hon missar.


Kommentarer
Postat av: linnea

fucking noob jönsson

2009-06-01 @ 21:06:39
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

fucking ay.. fuckin' nooooob!

2009-06-02 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0