the mopeds

And I robot will never die.

hunnit med en snabb timma spv 7 idag sen så in till stan igen, rent ekonomiskt har det gått åt helvete men vad gör man. sen fixat en presse åt syrran. kickat boll med jocke. sett på en träning på ett välidgt blåsigt nolia ätit en redig brugare.. sparkat lite mer boll. åkt skateboard hem.
 
det finns förövrigt ett jävligt bra band som heter the mopeds, kommer inte ihåg vad deras första skiva hette.. men deras andra som jag inte har hört heter the hills are alive with the sound of mopeds, det kan ju inte vara dåligt.

imorn ska jag hem woho, ska ta med mig träningsgrejerna så att jag kan dra ut och kuta till ytterklintfäboda och kanske längre :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0