schweeet


nu är alla biljetter kirrade inför west coast riot! woho!!!! pennywise för fan!
nu är jag bara jävligt mycket fattigare men skit samma. Woho!!
det blir en veckas resa.. med stopp i gbg och malmö mer hinner jag inte riktigt med.

imorn blir det fint väder yes!

har haft en av mina tuffare dagar på tundal idag.. eller det kanske inte var så tungt men. fan teknik är inge roligt att hålla i spec med tanke på att ungarna inte kan ett jota utan man måste försöka lära dom.. speciellt med tanke på att mina egna kunskaper är väldigt.. ja bristande.. höll även i en lektion med matte.. det var ju också kul.. jag kunde hjälpa till på ett jädra tal.. resten var bara crap!.. men jädrar vad jag äger upp ungarna i biologi och kemi.. fast där visade jag mest film men iaf.. lyckades missa bussen när jag skulle hem så jag fick inte njuta av lennart.

dagens annmärkning

ni vet e-types farsa.. vad han nu heter hmm hmm eriksson.
helvete vad han är kåt på vetenskapens värld..
det är bara mmmmmmmm de här bilderna är tagna med ett elektromikroskop bilden är förstorad 100 000 000 ggr ooooh mmm, han säger typ så hela jävla tiden... mmm 100 500 ggrs förstoring
och hela klassrummet ryckte till när man såg kärlekens mirakel tränga ut genom ja ni vet.. ytterst oväntat var det.. alltså inte att det sker... men de närgångna bilderna i dokumentären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0