paint me a picture

jag gjorde en tavla som jag gav bort i present. men nu är det så jädra mycket plats på stället som jag hade tavlan. så nu ska jag göra en egen tavla hade jag tänkt.. ska bara gå och beställa ramen och duken, får bli till veckan linneas tavla var 80*120cm.. jag tänkte att min skulle bli typ 60*140cm tror det blir bra och ska nog passa till min långsmalavägg där den ska hänga.. ska även göra en tavla till dasset men det får bli sen.




här är en bild på linneas tavla när den var klar.




haha här har vi ett typiskt misstag som jag ofta lyckas med.

fasen så ambitiös jag har varit idag. steg upp tidigt som fasen och började vårstäda så nu är jag klar med halva lägenheten tänkte ta resten imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0