klippt och skuren

fick frillan trimmad idag vilket var bra då den började bli lite väl lång.
lyckades dock inte hjälpa till med datorerna.. men helt ärligt så är jag aldeles för metro för att kunna sånt.
wetlook är så inne.



försökte springa en sväng idag efter att jag hade varit och fikat hos joakim.. det var dumt fick ju mjälthugg som få.. men jag ska ut igen på torsdag då kommer det nog gå bra igen. jag har hittat ett happy place.. vid byaskylten till ytterklintfäboda.

imorn blir det en massa slöjdlektioner ska bli roligt har aldrig hållit i en sån förut men det ska nog gå bra.
får se vad dagen bjuder på mer ska fara och hämta julie på dagis.. så vi ska väl försöka ta oss ut och hojja lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0