what's cooking

good looking..

yes då har jag börjat på tavlan.. har spenderat en del av dagen på folkuni med att spänna tavlan och skissa upp det hela.. jag tror det kommer att bli riktigt bra.. men vi får se. det är riktigt roligt att måla har gjort bakgrunden, tänkte lägga upp lite bilder när jag har gett bort den måste dock skaffa lite fler penslar, de jag har är så jädra små.. så ja får väl gå till ok och köpa lite större.

var även på ams idag för att lämna in aktivitetsrapporter fasen första gången som jag träffar någon trevlig på ams.. ja förutom berits spetz som är oerhört trevlig.

avslutatde med ett väldigt starkt rep vi var fullbesättning, riktigt roligt.

får se vad det blir imorn jag hoppas som alltid på fint väder så vi får vara ute. ska bli roligt att få träffa julie.

peppa tågluff trots skralt med kulor!


Kommentarer
Postat av: linnea

defenitivt pepp för tågluff!!!

2009-03-05 @ 23:44:37
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

WORD!

2009-03-06 @ 09:31:59
URL: http://smallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0