What?

dagens plan:
uh nu om en halvtimma (jag har faktiskt gjort min hemläxa lite iaf)
springa (tänkte om man försöker vara sådär lagomt överambitiös och kuta 5km två ggr i veckan och 10 km en gång i veckan, mina knän kommer ju att fucka totalt men wtf.. hoppas det smälter fort nu så att i20 spåren kommer fram)
måla (jag är snart klar med den där jävla tavlan också woho!)
hjälpa erik med flytten (alltid kul att hjälpa folk flytta NAT.. men det är kul att hjälpa till)
döh (jadu vad ska man göra sen då förslag?)

de lägger förövrigt ner Spraydio den första april, alla dessa minnen från jennings när man satt i median och lyssnade på santa cruz går förlorade.. eller ja så kanske man inte kan säga men iaf, det är ju lite tråkigt. men men.. jag har faktiskt lyssnat på santa cruz de senaste dagarna och det är fan bara skräp som spelas så.. fuck it.

måste börja gå nu.. ska bara linda mina fötter men skavsårstejp.

halstabletter.. nej tack :P

Kommentarer
Postat av: linnea

jag röstar fortfarande för halstabletter!

2009-03-27 @ 20:01:44
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

jag röstar för äkta hc som det riktigta läkemedlet :P

2009-03-27 @ 20:35:19
Postat av: linnea

men det är ju bara helt fel. vet ju alla

2009-03-31 @ 21:10:43
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

syftar du på hc då eller?

2009-04-01 @ 01:35:03
URL: http://smallare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0