jag har lyssnat på musik

jag har lyssnat på min stora skivsamling under de senaste dagarna..
har hunnit gå igenom.

i kronologisk ordning.. allså vi börjar med den skiva jag började lyssna på.. fattar ni började lyssna på.

Pennywise - Pennywise, fyfan vilket röj det är i den skivan 100 kmh rakt igenom.
Dog Eat Dog - Play Games, egentligen inte en sån bra skiva.. men den är ju snodd från brorsan och jag har lyssnat på den jävligt många gånger så den har blivit bra.
Motörhead - Ace of spades, fan vad bra den är
Bad Religion - Suffer, en klassiker
Imperiet - Greatest hits, vad ska man säga man tänker ju bra tillbaka på tiden då vi och lindgren hade ett band som hett FF(förortens förskola).
Troublemakers - Erektion,  många klassiker på den
98 Mute - Class of 98, typ samma som pennywise, det är ju faktiskt den bortgångne Justin Thirsks lillebrorsa som spelar trummor i bandet så det är ju lätt att förstå att det är same same but diffrent
 Greg Graffin American - Lesion, hur bra som helst!!!!!!!! 
Down by Law - Blue, lung och fin
System of a Down - System of a Down, bästa skivan som de har släppt iaf.
The 21:st Impact - Second to none, uppsala hc at its finest!

ska forsätta med mitt skivlyssnade nu! och supa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0