i wanna kick your ass

'cus you got a nice ass.

pehw då var dagen slut och vilken dag det har varit

gick ut starkt imorse och steg upp vid halv nio. satte direkt igång med att diska och sånt skit för att kunna baka. bakande.. ja det gick väl bra.. eller det kanske gick åt helvete vad vet jag nu har jag iaf två limpor med russin i.. som smakar.. ja inte så jädra gott men de är inte så dåliga heller.. men för att vara första gången som jag bakar bröd så gick det super!. har kvar en massa jäst så jag ska försöka fixa en till sats nästa vecka dock av något ljust onyttigt bröd.. men självklart med russin i. gjorde även en klassisk sats blåbärssnittar. till samtliga saker jag gjorde så använde jag mycket av mina fina fynd från expo.

tvättat har jag gjort idag också.. de är på tork just nu.. ska nog införskaffa i ett litet portabelt torkställ så slipper man hålla på att böga nere i tvättstugan. städning blev det också. så nu har jag typ vårstädat..
dock så måsta jag ta och försöka rensa lite man sparar ju alltid på sig en massa vädelöst skit.
märkte även att mitt avlopp i handfatet på toaletten rann lite dåligt.. så jag öppnade det mest bara på skoj för att få se hur det ser ut .. ja där under...
det var ingen bra idé. från att min lägenhet hade doftat av nybakat bröd började det lukta ond bråd död. även att jag hittade mycket äckelpäckel där i.

segade dock ihop på eftermiddagen gjorde inte många knop. såg klart appleseed, ganska så frän film mycket robotar och mycket skjutande.

jo mitt i mitt städande fick jag återigen ett trevligt besök av jehovas vittnen. de pratade på om en massa grejs. jag fick även ställa min fråga om det där.. med att jorden skulle gå under och att det typ bara är 44 tusen jehovas medlemmar som ska leva i den nya världen..
men de dementerade det hela, det är en vanlig missuppfattning världen kommer inte att gå under den kommer att "förändras" och att, det bara var ett vist antal folk som skulle få bo där var typ inte heller sant..
eller jag minns fan inte hur de sa.. det är inte säkert vilka som ska få bo där och de är inte säkra på antalet.. men någonstans så ska det stå att det vara är x antal som får följa.
men de skulle komma igen och ta en snackis.

kanske bästa att gå och se om tvätten har torkat. bläe bläe bläe.


Kommentarer
Postat av: Svågern

jag hörde på ett program på radion om sekter. Bl.a så tog dom upp om jehovas jävla vittnen. Dom har gång på gång flyttat fram datumet för jordens undergång allt eftersom att förra datumet passerat. Och det är inte 44 tusen renlevare som går vidare, det är 144 000.



När jag ändå är uppe i varv om dom där jävlarna som man är förskonade mot när man bor ute i skogen så kan jag berätta om mitt möte med dom.



När jag bodde på hemvägen så satt jag i godan ro och jammade på min jazzburk när jag hör att det plingar och knackar på dörren. Glad i hågen går jag och öppnar och där står dom jävlarna. För att undvika en låååååååååång utläggning och deras förbannade religion så tar jag emot vakttornet och lovar läsa den och bli en bättre människa.



Två dagar senare så ligger det i min brevlåda en inbjudan till rikets sal. Det stod nåt i stil med "Kom och uttryck din kärlek för herren genom musiken.."



Fakkin sneaky bastards!



2009-03-13 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0