I wanna be

a little more than an "also-ran"

shit maj-britt vad jag är slut, det har varit en extremt hård dag på rödåsberget. mycket traskande uppför backen, dock typ det finaste vädret på hela vintern och man kan ju bara hoppas att det fortsätter så imorn. julie blev också väldigt slut och somnade fort ikväll. själv så ska jag gå och lägga mig väldigt snart.

julie råkade även knocka mig med hennes hjälm så min näsa känns lite svullen. vi gjorde även en redig runda med skotern runt byn var fan helt slut när vi kom tillbaka.. man måste verkligen kämpa för att få den där skoterna att ta sig frammåt i denna mjuksnö, men julie verkade nöjd varje gång jag frågade henne så det gick nog bra.

nä nu blir det lite allers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0