fatso

Lupus säger:

tjena

Joakim säger:

tja

Lupus säger:

jag har just sett en film.. fatso

Joakim säger:

men tack, ashole

Lupus säger:

HAHA

nej men den heter fatso.. fatso

Joakim säger:

hahaha

vad är det för film`?

blev hårmodell idag, efter noga granskning så fick jag vara med hade ju varit surt att bli kickad då det var typ 5 killar där och vi var 4 som tog oss med. bla bla bla efter lång väntan så färgade de dock mitt hår, inte någon rafflande färg utan det blev mörkare helt enkelt, det är nog kul att vara tjej när det gäller sånnahär saker, då kan man ju göra asmycket, eller det kanske man hade kunnat om jag hade haft lite längre hår men nu var det ju inte så.
iaf så ska jag upp tidigt imorn kl 8 och bege mig mot horizont igen för klippning och sen blir det en massa annat under dagen och avsluta det hela med visning. färgningen avslutades även med att man fick skölja ur håret i iskallt vatten due to att allt varmvatten hade tagit slut, kanske inte så trevlig det var typ som att få brain-freeze ggr 2. mitt hår ska tydligen bli kort i slutändan och det känns spännande, men det som är mest pirr är ju fan cat-walken, jag kommer j
u att snubbla och gud vet vad,
kanske kräkas på pengar och överhet, spotta samhället i facet, vara trött på all passivitet.

var även ute och kukade(haha kutade), mina skor funkar prima synd att man inte kan säga det samma om knäna.

som det står skrivet i uggleprofetian, matrix 2-3 är inte bra, ok att de är maffiga.. men WTF!
annars så fatso var en ganska så kul norsk film som man borde se.

hmm. hmm. hmm.


Kommentarer
Postat av: svarten



Jamen vafan, sluta vara bög. Gå på modevisning och jönsa... fan du skrämmer ju bort jonsson :P

2009-03-30 @ 22:51:28
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: svarten



Jamen vafan, sluta vara bög. Gå på modevisning och jönsa... fan du skrämmer ju bort jonsson :P

2009-03-30 @ 22:51:43
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: Anders

ja men ja men.. sluta skicka två inlägg fatso! :P

2009-03-30 @ 23:37:17
Postat av: linnea

äh slinus du är bara avis för att du inte skulle ha nån chans att bli uttagen höhö!

2009-03-31 @ 13:45:49
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0