earth 2

idag.. ja.. jag har hunnit springa hälsans stig igen, lika dryg som vanligt.. har även varit och köpt nya springskor, det var på tiden jag får jädrigt mycket skavsår av mina tidigare. det var 30% på gå och löpkliniken så det passade ju utmärkt!.
jag har även varit på ch och köpt galgar för att kunna hänga upp diverse grejer i mina garderober. även varit med linus på en liten road trip som självklart innehöll den klassiska detouren.
har påbörjat städning.

har nu sett färdigt hela earth 2.. har kollat igenom väldigt många avsnitt idag.. gjorde dock en jävla tabbe.. eller det var inte jag som gjorde tabben.. utan de som hade skrivit namn på filerna... det hela slutade iaf med att jag såg sista avsnittet två avsnitt tidigt.. dvs avsnitt 6 och 20 kom efter att jag hade sett avsnitt 21.. men nå ja jag har ju sett skiten tidigare så jag minns ju hur det hela slutade.

men såhär ska det vara.. om någon skulle få för sig att se serien. det är faktiskt en ganska så rolig.. eller ja annorlunda twist i slutet.
"First Contact, Part 1""First Contact, Part 2"

"The Man Who Fell to Earth (Two)"

"Life Lessons"

"Promises, Promises"

"Natural Born Grendlers"

"A Memory Play"

"Water"

"The Church of Morgan"

"The Enemy Within"

"Redemption"

"Moon Cross"

"Better Living Through Morganite, Part 1"

"Better Living Through Morganite, Part 2"

"Grendlers in the Myst"

"The Greatest Love Story Never Told"

"Brave New Pacifica"

"After the Thaw"

"The Boy Who Would be Terrian King"

"Survival of the Fittest"

"Flower Child"

"All About Eve"

imorn blir det tvätt och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0