dumdidumdidum

ja då har en helg passerat.. faktiskt en väldigt trevlig sådan.. om man bortser från ett väldigt dumt snesteg.
har hunnit varit och rida en massor, för var dag så känner jag mig mer och mer som en riktigt snubbe ur sagan om ringen.. ja om det inte vore för den där jävla hjälmen som är väldigt liten typ a la nej pappa filma inte!

idag så har jag varit väldigt aktivt efter att ha däckat igår vid 23 då jag var extremt jädra trött.. så vaknade jag först vid 7 men NEJ tänkte jag måste kunna sova lite längre så jag lyckades somna om och sova till 9. steg upp och städade.. sen får man se vad denna dag erbjuder. ska nog försöka måla lite så jag blir klar med den där tavlan så jag får börja på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0