dumdidum

mjaha vafan ska man göra nu då..
har redan lagt mina bud på massa skit på trader. just nu har jag bud på två pennywise skivor.. insåg dock att jag hade en av dem.. men aja schitsamma. section 8 make ends meet. bööh tror det var någon till skiva också...
samt starcraft med exp.. vi får väl se vad det blir i slutändan.
.. jag har kört min dagliga starre..
inget bra på tv
julie somnade vid 21.30 typ.. hon hann faktiskt se ovanligt mycket av lets dance och det var ju roligt men till slut så somnade hon på farmors mage..

vi var även och tittade på stället där farsan håller på att ta ut nå skog.. eller ja där folk är och gör det åt honom.
vi har ju fett med mark egentligen.

nah det får nog bli lite mer starre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0