bräntis

idag så har jag varit ute och sprungit, det var väldigt längesen jag gjorde det skulle tippa på typ i september med jobbet. jag sprang hälsans stig. som är skapad av umeå kommun för att inspirera folk att ta sig ut och röra på sig.. men att de ska röra sig efter hälsans stig.. njäe.. den är lång, rak och dryg på alla sätt.

http://www.umea.se/download/18.6e3ee83011336f9964580003241/halsansstig_karta.pdf

men det som är bra med den är att men vet hur långt man har kutat. så man får väl försöka plöja den några gånger innan man kan ta sig in på i20:s femma och kuta den istället. det gick även bra att springa eller ja det gick ju inte fort men jag tog mig runt iaf...

var och grillade samt åkte snowracer. drog nog av ett av de längsta hoppen jag någonsin gjort.. filmade dock inte men nåja.. jag klarade landningen som tur var så det gick oerhört bra. hoppade dock inte med min bob som är lagad med ståltråd utan en bob som vi har hittat som går fort som satan! men det var väldigt trevlig sitta och få rök i ögonen äta aska m-m-m-m jag och linnea drog ju även en redig färd tvåmannabob ner för berget också vi åkte så fort att skotersnubben inte han säga åt oss.. som han gjorde med resten av gänget som var med.

har även pratat med carlberg som jag ska vicka för nästa vecka.. tre samhällslektioner blir det.. vi ska se två filmer och så ska jag.. ja göra nå geografi tjosan.. men det ska bli skoj.. hoppas jag får lite mer jobb så jag får bagis!

och tavlan aah den evig  tavlan men nu har jag börjat göra konturer så jag är ju typ snart klar.

ska forsättta mitt tittande av Earth 2.. har sett 10 avsnitt på de senaste två dagarna. bara 11 kvar. serien måste jag rekomendera, en precis sådär lagomt b sci-fi serie från typ 94.. den innehåller också många klassiker.. eller ja de är ju ganska så få men typ Clancy Brown som återfinns i Starship Troopers som den hårda.. ja vad han nu är utbildaren. Tim Curry som är en klassisk äckelpäckelkille. jag måste nog ta och se starship troopers igen.


Kommentarer
Postat av: svarten

haha serri, varför tog du inte med kameran :O ?



Jamen vafan vi satt och snacka om Starship ikväll lite, den är ju som fin..

2009-03-18 @ 23:35:10
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: Anders

JA men den var med, dock i väskan vid tillfället.



ja men fan den är ju fin, mycket action. jädra fin rulle.

2009-03-19 @ 09:34:58
Postat av: linnea

va hade du med kamera? du skulle sagt nått hade jag kunnat fota ditt mega hopp.

men satan vi kicka ass på dubbelåkningen hell yeah!

2009-03-19 @ 10:09:42
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja men tanken var väl inte riktigt att jag skulle göra ett jädra megahopp utan dess like.. då det var nära på att jag skulle flyga åt fanders. haha ja men fasen egentligen så skulle vi ta och ställa upp i nå tävlingar.. det är ju världens jobb med det där.

2009-03-19 @ 16:38:23
Postat av: linnea

ja men hade du med kameran hade du ju kunnat säga till satan!!! megahopp eller inte.

ha det lär ju säkert finnas några såna tävlingar också, ack denna sjuka värld vi lever i

2009-03-26 @ 20:12:37
URL: http://doleron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0