vista!

wtf vi har fått vista här hemma i sjulsmark, dang det är bara mysiga färger och allt sånt överallt! men det finns ju en jädra massa spel haha! försökte just kicka datorn i schack.. men icke.. jag suger förövrigt på schack.

efter en hård kväll i torsdags med en jädra najs grillsession och några öl så begav jag mig på fredag hem till vackra underbara sjulsmark och det är faktiskt väldigt fint här, jamena man har ju inte ett ställe som kallas paradiset för inte.

det blev lek hos grannarna och barna
klippa gräsmattan
äta en jädra massa mat
ta psykeln till paradiset och plocka liljekonvaljer




Kommentarer
Postat av: linnea

nu tror jag allt att du tänker på pajala. alla vet ju att det är där paradiset ligger. man hör ju på namnet bara. paradisetpajala! paradiset sjulsmark pfft

2009-06-13 @ 22:51:35
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: anders

ja paradiset pajala ligger ju lite bättre i mun än sjulsmark det måste jag hålla med om... men annars så.. vad finns i pajala... ren och sattajärvi

2009-06-13 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0