the new dark ages


varför är det så att när man väl får för sig att städa och.. ja gör det.. så tar alltid orken slut när man har disken samt ett gigantiskt berg av papper kvar.. det slår ju aldrig fel.. nu har jag faktiskt löst ut det hela disken är diskad men woot det gigantiska berget med papper är ju egentligen bara flyttat till byrån.

var ute och kutade idag, nu börjar jag inse att jag kanske inte kan göra som back in the day och bara skita i att käka och sen träna iaf. fick kämpa med att inte kräkas på spåret. men en bra grej är att jag fokuserade mitt ont från mitt knä till magen istället och det är ju alltid nå.

såg just benjamin button.. helt ok film.. lite väl lång kanske.. alltså den är ju typ som forrest gump.. fast.. forrest gump är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0