mojo

först en.. regular update, vi var på ulvön på midsommar.. kul som fasen.. eller mja sådär lagomt kul men det är ju roligt att fara och göra något annars, det var redigt fint där iaf. åå vädret höll sig på sin kant. det blev grill stek öl en helt ny crazy version av klockan häng.. båt åkande, traskande och en massan annan shit


en vy från ön det vi ser är en massa andra öar.. eller så är det fastlandet.. jag vet inte så noga.

nu har den förövrigt kommit.. min staty..
lite sliten.. paketet som den kom i kunde lika gärna vara paket som ace ventura levererar i början på pet detectiv.... och helt serri.. så har.. den lite dålig mojo! det är lite creepy.. men jag får väl se om jag drömmer nå elaka kommunistdrömmar i natt.. om så är fallet kommer jag att slänga den där åt fanders snabbare än man hinner säga.. waabooba!

imorn ska jag fara till göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0