malmö

jag skri8ver nu på en sådnär överdrivet liten jävla dator..ett jädra mikro-cp eller vad man ska kkalla det sådärför så kanske det blir lite völ myxket feltrycknijga men det orkar jasg inte bry mig om.

nu är jag i malmö.. just nu ensam meen annna kommer väl hem snart hoppas jag.

wcr är ööver och det var hur bra som helst. pennywise pennysiwe pennywiese säger jag bara och vädret var ju typ hur bra som helst. en annan kul grej var lesra som fasen är bra. det blev en jävla massa öl och två tshirts.. var en person ifrån att få tag på backstagepasset som jimmy i pennywise slängde ut..men det gick till en kille med en pennywise tatuering i nacken så den gikc ju inte till någon noob iaf. ska försöka skriva mer om wcr när jag kommer hem.

igår hängde jag med maria sista dagen och det var riktitg najs vi gikc runt och åt glass på stan. fixade en tågbiljett för 150 spänn och det var ju redigt värt. tacka vet vi älvsnabben.. där har vi en snabb båt.. och leijonet och bbjörnen redigt god glass.. även om det inte var mjukglass..

nä nu ska jag ut på stan en sväng och se om man hittar nå kul har ju äntligen fått lön så jag slipper känna mig som en hobo som måste panta burkar för attt få råd med en flaska vitt på krogen. måste köpa.. en laddare till mobilen då min jävel blev kvar i gbg, men det börjar ju som bli standard att jag ska glömma den när jag var nagersst och det är ju inte hela världen.


Kommentarer
Postat av: linnea

men att du glömmer din laddare är ju inget nytt. fucking royal class noob på dig!! men kul att du hade kul annars

2009-06-27 @ 17:24:02
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: mary

älvsnabben är nog det snabbaste som seglat på de sju haven nånsin. nog...

lejonet och björnen är däremot förmodligen den godaste glassen som gjorts och ätits någonsin. särskilt med äppelpaj intryckt!! :)

2009-07-06 @ 13:15:03
URL: http://karinmarialovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0