dirigenten

så har ytterligare en helg passerat och en ny vecka börjar.. den här veckan har jag inte något jobb planerat så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. maria h är ju i stan så jag ska nog träffa henne en sväng.

nu kommer sommaren faktiskt med stormsteg.. inte för att det känns som det just nu då det typ är sucky ute som fan.

förra veckan så lyckades jag knåpa ihop en fågelholk.. kan även säga att jag brukar ha ganska så tråkigt i sjulsmark när inte julie är där så därför får man lite tid till annat shit. även att jag riskerade liv och lem när jag klättrade upp i trädet tappade saker till höger och vänster (även om det inte syns så är jag sjukt högt upp).



märkte även att tiden har sin tand. dehär fotstegen spikade jag fast när jag satte upp min första fågelholk som jag gjorde.. jag minns inte riktigt när det var men. det verkar ju vara ett tag sen. de här satt hur ska man säga som vanliga steg steg men har nu blivit tryckta utåt cool.


jo plan imorn
tvätta
träna
söka lite jobb
skriva lite mail
fixa ams grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0