chicks diggit

sweet sweet sweet nu är dunderhojarna äntligen fixade
det hela gick ju faktiskt väldigt bra, trodde att typ tusen saker skulle kuka ur. men det gick vägen. men lite slit blev det ju faktiskt, typ de två handtag som skulle dit, samt alla punkor som lagades. nu hoppas jag linneas cykel kan hålla sig i skinnet och inte gå sönder, ibland så känns den ju lite opålitlig. nu ska jag bara försöka forsla bort två förbrukade cyklar.  
annars så.. ja jag har inte hunnit med så mycket mer idag.. och fan vad skönt det är, skulle bara varit som igår dvs sol!

fast jag skulle ju egentligen ha varit på ams men ja vafan. he hinns imorn.

jo fan jag har hittat igen en flash som jag brukade se på mycket när jag gick i gymnasiet



mer finns på www.illwillpress.com...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0