yes!

woho nu var denna helg slut yay! inge mer kneg på två dagar fasen vad najs.. imorn ledig och transfomers.. haha transfomers.. haha.. transformers menar jag ju självklart.

tisdag så ska jag hem och träffa julie det var väldigt längesen jag fick se henne så det ska bli riktigt kul, efter det följer typ en vecka av pendlande till umeå då jag ska knega samtidigt som julie ska vara hemma hos oss men det blir nog lungt.

jo en kul grej med helgen är återupptagandet av STARRE!
matcherna mellan Impale_Lupus och Indrid är jämna, intensiva och jävligt långa.
men det är ju kul som fasen!

nä om man ska ta och se på en rulle kanske.. och peppa inför att städa färdigt imorn samt löprundand.. som säkert kommer att bli av.. eller inte.

Kommentarer
Postat av: svarten



Jävlar vad js-indrid kommer äga i veckan eller nästnästa vecka. :P

2009-07-06 @ 08:36:11
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: Anders

ja men jvälar vad jag kommer att äga i starre2.. fippe kommer ju att få spö till höger och vänster!.. tror jag ska byta nick.. till imp_ale :P

2009-07-06 @ 12:01:36
Postat av: svarten

Ja gör det! haha



imp_ale[Lupus]

2009-07-06 @ 16:00:27
URL: http://jonssonssyrra.blogspot.com
Postat av: Anders

haha ja fan det skulle ju vara hur sweet som helst!

imp_ale[Lupus].. ja det ligger verkligen bra i mun :P

2009-07-07 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0