WOHO!!

kom just på en redig grej som vi ska svänga ihop imonr.. BLÅBÄRSKAKA! ska ut i skogen imorn och traska till liket imorn och kolla efter lite blåbär.. ok.. liket kanske inte är rätt.. men vi kan väl säga skelettet då, den biten av skogen kommer alltid att vara känd som skelettskogen.

var ute idag och kollade och det fanns faktiskt lite blåbär vid ilbäcken så det ska nog bli fint
och på måndag så ska vi till ulvön och det blir ju också lajbans! måste bara försöka komma på ett sätt så vi samtidigt hinner dra på fjällräven-outleten.. samt att leta upp den där skatebutiken.

Kommentarer
Postat av: linnea

mmm blåbärskaka mmm. samma älgskelett eller?

vad ska ni till ulvön igen för? jag vill ju också åka dit jue. damn

2009-07-23 @ 10:11:58
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

mmm jag fick faktiskt ihop till ganska så mycket blåbär!.. jepp det är samma och det syns fortfarande lika bra.. man strosar runt där och plockar och så är man plötsligt typ en dm ifrån ett älghuvud. funny thing is blueberrys grow best near the carcass.. spooky shit. nä vi ska inte dit jag ska bara dit med julie under dagen. de slutar ju först den 20 aug så du hinner nog fara dit.

2009-07-23 @ 14:15:35
Postat av: linnea

men läskigt att det är kvar. eller ja, vars skulle det annars tagit vägen.

ja jag snackade med jocke igår faktiskt, men jag är inte säker på om jag kommer hinna. ska hem den 2a och på mommos begravning den 5e. vet inte när jag är tillbaks i stan igen, men jag börjar jobba den 10e iaf :/

2009-07-24 @ 11:38:08
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

ja men grejen är ju den att det ser typ exakt lika ut som det gjorde förra året.. kanske det är så att den biten av skogen har hamnat i en tidsbubbla och när man är där inne så åldras man inte.. eller så inte! undra hur lång tid det tar innan.. det ja äts upp av jorden.. för massor av hår och sånt är fortfarande kvar.

2009-07-24 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0