imp_ale[Lupus]

it can't rain all the time.. för att citera den där jädra filmen the crow! kass.. men det verkar ju som att det verkligen kan regna hela tiden.. har ju bara vräkt ner hela dagen.. men men hårda som vi är här i sjulsmark så begav vi oss ut.. iförda regnkläder och toppluvor.. regnet piskade dock i ansiktet som fan, det var hårda bud.

jag och julie gjorde en flaskpost som vi släppte i ån.. det är alltid kul att göra sånt.. eller ja kul och kul men man undrar ju alltid vars den ska hamna om det blir medelhavet eller nå annat häfftigt ställe.. men.. ja självklart så fastnade ju skiten efter typ 3 meter i en gren.. men vi kastade lite jord och pinnar på flaskan och då lossnade den å flöt vidare.

såg transformers igår.. helt ok rulle mycket action! men något som jag stör mig på med hela transformers är att de ser så männskliga ut nu eller hur man nu ska säga.. jag gillade versionerna som fanns i serietidningarna bättre samt de tidiga tecknade filmerna, fast ja anledningen till varför de såg ut så då var väl för att de inte hade råd att göra snyggare gubbs. det är precis som i terminator varför ska dom ha kläder på sig!?!?!. en bra grej med transformers är att i varje scen som megan fox rör på sig så kör dom den i slowmotion.

fyfan vad jag är trött.. imorn ska jag och jobba yay! BAGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0