yes

äntligen! jehovas vittnen kom och hälsade på igår. blev smått shockad när jag det plingade på mitt på dagen det gör det ju typ aldrig.. de var väldigt trevliga och vi hade en lång pratstund. de gav mig en bok.. ja det var väl den där klassiska boken som de ger ut så lär gud eller vad den heter.. men det känns bra att de har hittat igen mig då de förut bara har kommit till linnea jippie!. fast det var ju inte samma tanter den här gången vilket varf lite synd.får väl se när de kommer nästa gång.

även att det gick helt åt helvete min min tvättning igår. råkade först välja programmet som tar längst tid så allt blev lite förskjutet men jag hann tvätta kallingar och handukar och sånt iaf. får väl ta och boka en ny tid snart tror det får bli imorn.

jag har gott självförtroende om att en dag kunna spöa joakim i starre. the sweet victory vill be mine ooh yes it will be mine.

ja vad ska man hitta på nu då. en del är för dumma att ha ångest. det är smart.. jag vill bara dansa cha cha jag vill bara dansa cha cha!

 


Kommentarer
Postat av: linnea

du blev inte CHOCKAD då när dom kom? :P

men då kan ju jag hoppas att dom lämnar mig ifred nu iaf..

2009-01-18 @ 11:54:40
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Erika

Eftersom jag spenderat många år i den lägenheten men lika många oväntade besök, säger jag bara:

-Har du en gång släppt in dom är du noterad i deras lilla bok och du blir ALDRIG, jag menar ALDRIG av med dom!

2009-01-18 @ 15:32:12
Postat av: anders

Linnea:

näe för jag tränar på min svengelska. ja men det är ju annat folk som kommer till mig det är ju dina grannar som går den dagliga jehova vandringen i ditt hus.



Erika:

Ja men om de kommer typ en gång i veckan för 5 min samtal det kan jag leva med.. om det börjar bli mer än så, ja då kanske det blir lite jobbigt. kan inte våran gode far och anders fixa skotern så vi kan fara till rödåsbacken till helgen.

2009-01-18 @ 22:45:59
Postat av: Baron G

du kommer aldrig spöa mig 1 on 1 i starre...

2009-01-21 @ 02:33:27
Postat av: Anders

jocke: men vänta nu det har jag ju redan gjort..

2009-01-22 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0