woho! 2

Det är tur att folk söker semester så man får jobba lite, ska jobba resten av veckan samt nästa vecka och det är ju typ hela månaden king, och vid månandes slut så blir det ju Hemavan och det visade sig ju att erik också skulle upp dit blir kingens. Var och åkte grillor igår med manne redigt var det alltid kul när man är fler, dock så hade ju manne ett par grillor som inte var hans samt en felvinklad klubba.. men man tar vad man har. Vad säger man skrillor eller grillor?

Satt i ungdomsgården tidigare att det alltid ska komma upp hela historien om bilnycklarna på trästock! iof så är det ju en ganska så rolig berättelse. det var faktiskt då det gick upp lite för mig att jag är en jävla slarver, kommer ihåg mitt och linus samtal.

linus: har du tappat nycklarna?
anders: eeh verkar som så åååh vad less jag blir!,
jag är ju inte en sån person.. inte en sån person som tappar saker.
linus: JO! anders du är en sån person

tågluff till sommaren king!

An impassable void's creation between overlords
and consumer drones rushes towards its completion.
The constitution's ablaze. Freakishness becomes normalcy,
the inverse of morality. Abominations praised and met with open arms.
Rome and Babylon's rise nears its final stage.
Conform, accept in silence or die in the mob's rage. 
 

Jobb, Rep och 40k imorn! (ev en tur till gymmet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0