Utkast: är hemma ...

är hemma från min delade tur som jag går idag.. dvs 07-12 och 16-2130 fasen vad segt det är, inte kul alls.
tur att jag orkar le och vara trevlig mot vårdtagarna annars så hade det varit riktigt dåligt.. för annar så känns det ju mest bara riktigt kasst. det räknas ju som söndag idag så det är ju bra. mer bagis i fickan till hemavan.

var ute och åkte skridskor igår kul som fasen.. eller ja det kanske är lite roligare om man har någon att åka med.. något kompisgäng som söker back och slugger?.. men det är kul att åka det har jag alltid tyckt, fast kanske inte lika mycket när man var mindre och fick så satans ont i fötterna. det var även roligt att vara i bygdsiljum i helgen dock så var det ju lite kallt men det är ju alltid roligt att ha brädan på fötterna och glida ner för berget.

valt. jag har tusen saker jag vill säga, skrika, skriva och skissa. känslor.

gå och se the bombettes!!! och regulations på skarre på fredag (9/1) vettja!

bad religion är ett jävligt bra band!.. kolla vilken jädrigt snygg video har faktiskt aldrig sett den tidigare.

självklart lite Eläkeläiset
http://www.youtube.com/watch?v=4p1Lvuj1XGw&feature=channel_page

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0