Rödås

Ja idag så var vi då på Rödåsberget trevligt värre. inte så kyligt dock lite blåst när man väl var uppe på berget. men det gick bra. det som var mest spännande var färden dit då vi använde en skotersläde som vi inte har kört med förut och frågan var ju om everesten skulle hålla.. men det gjorde den. vi tog oss upp utan några missöden. väl upp så blev det grillning och bobåkning. julie börjar bli väldigt duktig på att köra bob hon kan styra själv om man hjälper till att hålla ner farten lite med hjälp av fötterna. rödåsbacken har börjat bli väldigt brant.. eller så är det bara det att man börjar bli en oldie. att den var brant märkte jag även när jag skulle åka ner bobben för avfärd hemmåt..  fick upp en redig fart och tänkte göra en liten lätt ollie ut för en knicks.. men ja de gamla takterna sitter i så jag flög uta helvete(eller ja lagomt) trodde allt skulle gå bra men icket vid ladning så flög jag framstupa.. och fick ena bobskidan rakt mot slatterknäe! gjorde ont som fan.

julie trivdes bak på släden med erika och det är ju bra.  då får vi hoppas på att vi kan fara ut och åka en sväng till nästa gång.

tror jag har råkat klanta till mig med ansökan till sou.. ska ta och ringa och kolla det imorn.

jobb imorn yay!.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0