iron shit snakes


woho utgång igår olles, såhär i efterhand så kanske det inte var så tråkigt vi satt och snacka en massa gojja ingen var sådär överdrivet packad. näe inte ens jag. får väl se hur det går om det blir coverclub ikväll. men det är ju tur att allting är som vanligt på våra förfester lira starre hur fan skulle det annars va.

jag fick ta hand om en inskolning i veckan eller ja det blev bara en dag.. men fyfan vad mycket fel jag gjorde den dagen allting gick åt helvete jag försov mig även. hon tyckte nog jag var den sämsta inskolningspersonen ever. men hey jag har ju bara jobbat typ en månad eller ja snart två.

nu ska jag ta och tvätta lite. andra gången någonsin som jag tvättar i detta hus.
sen så ska jag ta och städa och om jag mår lite bättre så blir det en kutatur. inte för att jag mår så dåligt vill bara ha en anledning till att slippa kuta.

pissa blod - iron shit snakes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0