evervärst!

woho vi har fått igång everesten nu blir det till att åka till rödåsberget imorn och åka lite pulka och grilla om det är lagomt trevligt väder. i år så verkar inte julie bli lika rädd som hon var förra året vilket är kung.. nu ville hon knappt vända när vi var ute och åkte.. dock så börjar den bli redigt sliten.. mycket av det beror ju på mig och den där ödesstigra dagen när jag kvaddade skotern så det sjöng om det.. men ja vi bytte ju typ hela skiten förutom motorn och efter det så är det ju bara peter som har krockat med den.. så jag känner mig ganska så oskyldig att.. men att jag förstörde dess glansdagar.. ja det måste jag väl ta på mig. fasen vad mycket man har kört den där skotern.. saknar våran 340 lite, dess gula huv, borttappade vindruta och handgasen.

trodde även att jag hade dragit på mig magsjuka tidigare idag. då jag efter frukosten började må redigt risigt. jag trodde att hemavan var åt helvete där en stund för det är ju fan typiskt man ska alltid bli sjuk när man ska göra något roligt. men ja det gick över som tur var så nu är hemavan ännu mer på g.

känns dock som det är massor jag ska göra innan hemavan och det är det ju faktiskt också ska ju hinna jobba dra på nå möten repa åka lite grillor... massor.. vilket är bra.. packa måste man ju också göra. 

Bäst idag: Sliten Ski-doo Everest 500
Bäst imorn: Rödåsberget
Bäst till veckan: Sapient, Twist and Crawl i Hemavan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0