aaah Sjulsmark


Aaah Sjulsmark
Aaah Sjulsmark
Aaah Sjulsmark!

Är hemma med julie i helgen och har hunnit med en massa fräsiga saker. Födelsedagskalas igår hos joakim väldigt trevligt med en redigt god pizza och badtunna. Idag så har jag och Julie åkt skridskor på robban, det gick väl sådär men för att det typ är första gången som Julie åker så gick det ganska så bra hon tog sig sakta men säkert frammåt. hon trillade ganska ofta men det verkade inte ta så hårt.
Jag använde mig av de skridskor som min far fick när han gick i åttan. Ska lägga upp en bild på dem när jag kommer tillbaka in till stan. De är extremt följsamma dock så saknar de helt stabilitet. Men det är ju självklart inget som visar sig i min skridskoåkning då jag är en fena på isen och jag egentligen skulle kunna åka omkring på benbitar som de gjorde på stenåldern och kicka ass med de flesta.
Innan vi for hem så stannade vi på Lord för att kolla in rean. Tacka vet vi Lord där hittar man alltid något. väl hemma så åt vi lunch och sedan så begav vi oss till grannen för att åka lite snowracer i en backe bakom deras tomt. Efter en nästan heldag ute så bakade jag chokladrutor (råkade ta kaffepulver istället för kokt kaffe till glasyren men baah det var ju bara godare så). Innan läggdags så averkade vi Ice Age 2.... En annan uppföjare som är ganska så bra Terminator 2.

Jag har suttit och kollat igenom en massa ritblock från en svunnen tid jag tror det gäller typ 9:an till 3:an i gymnasiet.
Hittade ganska så fucked up shit där i.. eller ja fucked up och fucked up allting är ju relativt.


Jag skulle måla några lakan som vi skulle ha på vagnen som vi skulle åka runt på. Men frågra mig inte varför ett av mina förslag var en banner med Student skrivet i samt en massa kors och små gravstenar på ovansidan. WTF lixom Ooh well.. det finns en massa ritat iaf. Rita, något som jag faktiskt borde ta tag i och fortsätta med.

Till sängen kalas imorn! Jag är brano fet!! Jag är även nyrakad i fejan det svider fortfarande, jag måste nog ta på mig en flanellskjorta och overall för att få tillbaka lite manlighet.

Kommentarer
Postat av: maria

du och julie är verkligen produktiva; hittar på en massa roliga saker hela tiden. grymt!!

2009-01-11 @ 20:26:43
URL: http://karinmarialovise.blogg.se/
Postat av: Viktor J

Lägg upp några fler bilder på vad du ritat. Att ha kors och gravstenar på studentvagnen låter ju som en utmärkt idé.



Och hörru, jobba på fetheten. Feta får respekt, sen är de så mycket roligare.

2009-01-13 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0