yawn!

oj jäklars nu är det sent.. ga bege mig mot sängen pronto!
har hunnit avverka tre filmer ikväll.. w., the island och thinner. W. ska man helt klart se. the island.. nja ewan är ju kung som vanligt men nja inte riktigt hans film skulle jag vilja säga, boromir dyker ju också upp och han platsar definitivt bättre i eqilibrium. sist såg vi thinner... en klassiker som ja inte är så jädra bra men den är ju bara en timma och tjugo min och det förbättrar ju situationen oerhört. helvete vad han kukar ur på slutet dock han går ju värsta rampage.
ha jag har sett fyra filmer idag.. how to lose friends and alienate people var en ganska så rolig rulle.

den största förlusten ikväll är dock att jag inte kan se mig som bäst i hela världen på 500 dammit.. ooh well har hört att det är titelmästerskap till veckan så jag kanske kan ta platsen då istället..

insåg att mitt måleriprojekt kanske blir lite större än vad jag hade tänkt men det blir nog king

ewan passar bättre i filmer som denna.. men bäst i star wars.

ni kanske märkte att de snackar på spanska haha!

Kommentarer
Postat av: linnea (the 500 kickass queen)

hmm, min åsikt är ju att man helt klart klarar sig utan att se W. thinner var ju bäst av alla tre, lagom längd också sådär mitt i natten haha. och du kommer aldrig aldrig aaaaaaaaaaaldrig vinna över mig igen moahahahahahahahahaaaaaaaaaahahahaha

2009-02-17 @ 11:07:06
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

hey W. är säkert bra en andra gång.. men charlie wilsons war var ju fan jävligt bra!... aldrig menar du verkligen aldrig vad händer om jag vinner?.. så borde ju din värld rasa samman.

2009-02-17 @ 11:35:52
Postat av: linnea

2009-02-18 @ 11:38:21
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: linnea

oj så tokigt. ett tomt inlägg...

nja jag tror inte att den skulle vara så bra. även att charlie wilson's var mycket bättre och mer intressant. den handlade ju om sånt som iaf jag inte visste nått om..bush däremot är ju bara blåst på heltid..

well om du vinner så ska jag.... um.... eh.... jag kommer inte på nått eftersom det aldrig kommer hända!

2009-02-18 @ 11:39:53
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: mary

vad är det du målar?? en takmålning som i sixtinska kapellet eller??

2009-02-18 @ 14:33:51
URL: http://karinmarialovise.blogg.se/
Postat av: Anders

Linnea: bah jag minns att jag vann idag.. det är det som är så tråkigt med dig du minns aldrig! typ som det där med hästarna :p

2009-02-18 @ 18:00:37
Postat av: Anders

nej det ska bli en present. till den andra personen som har skrivit på det här inlägget.. fast hon vet dock inte vad det ska bli :P

2009-02-18 @ 18:02:05
Postat av: Anders

maria jag har gjort en tavla åt dig med.. dock så blev den aldrig klar men jag ska fixa det någon dag jag lovar

2009-02-18 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0