WOHO3

ja men fy då ska man gå och knega snart då, jag ångrar mig jag saknar inte alls att jobba buähähä.. iof så saknar jag bagisen.

idag så har jag hunnit lite av det som var tänkt iaf.
jag har varit på systemet gått till stale och bytt t-shirten som jag fick av linnea till en mindre storlek.
fixat en ny blå bläckpatron till skrivaren, då jag förra veckan lyckades köpa en gul och två röda.
har även kollat lite på bok-rean.. men vafan det är ju bara skitböcker som det är rea.. hittade dock en världsatlas och en bok om kamoflage där har vi rediga böcker må jag säga.
var även förbi hos birgitta och tänkte hämta min ram men hon var inte där så då fick jag bara titta på den.. det stod tre gigantiska ramar på ett ställe och då tänkte jag att den största var min.. men som tur var så var det inte så. den minsta av de gigantiska var min så det var ju skönt.

de har börjat med rea på vintergrejer på stadium så det är bara att gå och fynda. det är ju trotsallt vinter ett tag till här uppe i norr.

har även börjat att diska lite smått fy vad drygt.. ska försöka göra det klart när jag slutar ikväll.
fyfan vad jag är stel i min nacke och mina rövmuskler värker som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0